2008/02/16

Zaterdag 16 Februari 2008


Slecht geslapen. De leidingen in het huis sisten en kraakten als een vulkaan. Na het gebruikelijke uitgebreide zaterdagochtend ontbijt ging ik winkelen voor aanstaande zondag. Met de dames. Nensi totaal opgewonden. Donika balend van al dat gezeur over politiek (zit in PussyCatDols! fase). De hele binnenstad hing vol met de Albanese vlag: aan winkels, op taxi’s, rond bomen en om mensen. Ook waren er weer nieuwe posters van de vrienden van president Clinton (zie foto). In de supermarkt verkochten ze onafhankelijkheidswijn. Ik heb meteen een doos gekocht. In de middag heb ik mijn blog bijgewerkt, hete kippenlevertjes gemaakt (ik ga mijn collega’s morgen maar eens verassen met something completely different) en wat gelummeld. Zometeen ga ik eten bij Nensi en daarna uit met Eduard en enkele Europese vrienden die speciaal hier naar toe zijn gekomen om het allemaal mee te maken.

1 comment:

Anonymous said...

Het is dus zover: onafhankelijk (nu zondag). En nu - op pad met je 15-kilo-koffer?

Dieke